Kundeservice

Ofte stilte spørsmål

Hvor sendes varene fra?

Varene sendes direkte fra vårt lager i Froland, Norge.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varen?

Alle bestillinger utført før kl 14 sendes ut samme dag, normal leveringstid med posten er 3-5 arbeidsdager. Du skal ha mottatt sporingsnummer på både SMS og e-post, kontakt oss via skjemaet hvis du ikke har mottatt det innen 24t etter bestilling.

Hvilke betalingsløsninger kan jeg velge?

Velg betalingsløsningen som passer deg best, du kan velge å benytte Klarna, Vipps eller kortbetaling.

Det mangler en vare i leveringen

Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din ber vi deg kontakte Kundesenteret ved å sende en epost til support@norskehandel.no. E-posten må inneholde ditt ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

Du kan angre kjøp av varer fra jerngryter.no i henhold til kjøpsloven. Husk at varen må sendes til oss innen 14 dager fra den dagen melding om bruk av angreretten ble gitt. For å benytte deg av åpent kjøp:

  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Angrerettskjema finner du her 

Hvordan komme i kontakt med dere?

Om du ikke fant svaret på det du lurte på i de vanlige spørsmålene ovenfor, kan du sende oss en epost eller benytte kontaktskjemaet. Vi vil svare deg så raskt vi kan, innen 1-3 virkedager.

support@norskehandel.no

Ikke fått svar på det du lurer på?

Kontakt oss via skjema eller epost.

Vi vil svare deg så raskt som mulig, innen 1-3 virkedager. Vi er her for å hjelpe deg!

Kontakt oss

Bjørumsvegen 15
4820 Froland

support@norskehandel.no

Org.nr: 925 918 504